Your Pet, Our Passion.
Delta i 3-ukersutfordringen og se en synlig forskjell i din katts helse

Pengene-Tilbake-Garanti

Vi håper at du og din katt elsker våre produkter, og får nytte av 3-ukers utfordringen! Om du av en eller annen grunn likevel ikke er fornøyd med ditt innkjøpte Purina ONE®-produkt, vil vi gjerne høre fra deg.
Er du ikke fornøyd? Ta kontakt!

Send et bilde av kjøpskvitteringen, samt en forklaring på hvorfor du ikke er fornøyd med produktet, så refunderer vi beløpet du kjøpte det for. Send også informasjon om når og hvor produktet ble kjøpt, produktets pris, ditt navn, adresse, telefonnummer og kontonummer (i IBAN-form). Send informasjonen med nevnte bilag per e-post til adressen forbrukerkontakt@purina.nestle.com

Erstatningen betales til din konto innen 2-3 uker etter at vi har mottatt din henvendelse.

Pengene tilbake-garantien kan kun benyttes én gang per hushold. Største returnerbare mengde er den som trengs for 3-ukers-testen, nærmere bestemt 2 x 1,5kg-forpakning, eller 3 x 800g-forpakning. Oppgitte personopplysninger behandles i henhold til lovbestemmelser om personvern. Personopplysningene vil kun anvendes i forbindelse med denne kampanjen ved behandling av erstatningen.